close

          (深紫紅把這個MV的唱法歸類為一般版本)


           (深紫紅把這個MV的唱法歸類為靈魂版本)


我喜歡她請男人廉價的買下她,拜託男人帶她離開,

我喜歡她叫男人daddy,我喜歡她叫男人tiger,

我喜歡她什麼都願意...一種無可救藥的頹廢與自我放逐。


深紫紅自己翻譯的,希望看官們喜歡 ^^

有錯誤也不吝指教喔!

I like the snake on your tattoo
我喜歡你纹身上的蛇
I like the ivy and the ink blue
我喜歡長春藤和墨水藍的顏色

You have to take me right now
你現在必須帶我離開
From this dark trailer park life now
離開這個暗無天日的拖車屋

Put me onto your black motorcycle
把我放在你那黑色的摩托車上
Fifty baby dollar dress for my "I do"
用五十美元買下"我願意"
It'll only take two hours to Nevada
從這到內華達只要兩小時
I wear your sparkle, you call me your mama
我籠罩在你的光芒下,你说我是你的女神

Let me put on a show for you, daddy
讓我為你表演吧,親愛的
Let me put on a show
讓我為你表演
Let me put on a show for you, tiger
讓我為你表演,你這隻猛獸
Let me put on a show
讓我為你表演

I need you like a baby when I hold you
當我擁抱你的時候你要像個嬰兒
Like a druggy, like I told you
像個毒蟲、像我曾對你說的那樣
Yayo How now Yayo
嘿 如何? 嘿

Hello, heaven, you are a tunnel-lined
哈喽,天堂 你是條在暗夜中
With yellow lights on a dark night
有著黃色光線的隧道

arrow
arrow

    深紫紅 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()