close

深紫紅自己翻譯的,希望看官們喜歡 ^^

有錯誤也不吝指教喔!

這是 Hook N Sling Remix [Ego Video Remix] 版的,深紫紅很推喔~


He used to call me DN
他曾說我是個廢物
That stood for deadly nightshade
就像個顛茄傻站著
'Cause I was filled with poison
因為我充滿劇毒
But blessed with beauty and rage
而我擁有美麗與狂熱

Jim told me that
吉姆告訴我
He hit me and it felt like a kiss
他打了我,而那就像是個親吻
Jim brought me back
吉姆將我帶回
Reminded me of when we were kids
讓我想起我們還的孩提時代

This is ultraviolence
這是極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力

I can hear sirens, sirens
我能聽見警報聲、警報聲
He hit me and it felt like a kiss
他打了我,而那就像是個親吻
I can hear violins, violins
我能聽見那提琴聲、提琴聲
Give me all of that ultraviolence
給我所有的極度暴力

He used to call me poison
他曾說我是毒藥
Like I was poison ivy
就像我是那毒藤
I could have died right there
我原本可以當場死去
'Cause he was right beside me
因為他就在我身旁

Jim raised me up
吉姆拉起我
He hurt me but it felt like true love
他傷害了我,而那感覺就像是真愛
Jim taught me that
吉姆告訴我
Loving him was never enough
光是愛著他永遠都不夠

This is ultraviolence
這是極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力

I can hear sirens, sirens
我能聽見警報聲、警報聲
He hit me and it felt like a kiss
他打了我,而那就像是個親吻
I can hear violins, violins
我能聽見那提琴聲、提琴聲
Give me all of that ultraviolence
給我所有的極度暴力

We can go back to New York
我們能回去紐約
Loving you was really hard
愛著你著實艱難
We can go back 'til it's dark
我們能回去,直到黑暗
Where they don't know who we are
在那裡沒人知道我們是誰
Heaven is on earth
天堂存在於人間
I will do anything for you, babe
我願意為你做任何事,寶貝
Blessed is this, this union
充滿祝福的,這個結合
Crying tears of gold, like lemonade
黃金的淚水,就像檸檬水

I love you the first time
我第一次愛上你
I love you the last time
我最後一次愛著你
Yo soy la princesa, comprende mis white lines
我是那公主,劃成白色線條的毒品了解我
'Cause I'm your jazz singer
因為我是你的爵士女伶
And you're my cult leader
而你是我狂熱信仰的領導者
I love you forever,
我永遠愛你
I love you forever
我永遠愛你

This is ultraviolence
這是極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力
Ultraviolence
極度暴力

I can hear sirens, sirens
我能聽見警報聲、警報聲
He hit me and it felt like a kiss
他打了我,而那就像是個親吻
I can hear violins, violins
我能聽見那提琴聲、提琴聲
Give me all of that ultraviolence
給我所有的極度暴力

arrow
arrow

    深紫紅 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()